Brno, Mestečko, Zawoja, Poprad,

10.06.2010 19:00

Brno 8.5 2010

Pretek sa konal v miestnom parku, čast Kníničky. Sekcie boli dobre postavené, pretek som pokazil. Skončil som na 8. mieste

 

Mestečko 29.5 2010

V sobotu (29.5) sa konal pretek v kameňolome obce Mestečko (okres Púchov). Pretek bol kvalitne postavený, sekcie boli pekné. Po pár chybách v preteku som zvíťazil.

 

Výsledky kat. Minime:

1. Miroslav Kolárik                                                                                                                                                             

2. Tatiana Janičková                                                                                                                                                         

3. Tadeáš Kříž

 

Zawoja, Poľsko 30.6 2010

Deň po preteku v Mestečku sme išli do poľského mesta Zawoja.                                                               

Sekcie boli ľahké, čo mi padlo vhod.

Vo svojej kategórií som vyhral, druhý bol Miško Ivan.                                                                                             

V kat. Elite vyhral Ján Kočiš.

 

Poprad 5.6 2010

Týždeň po pretekoch v Poľsku sa konal pretek v popradskom trial parku. Štart bol o 9:00, jazdil som s chybami čo „stačilo“ na 3. miesto.

 

Výsledky:

1.      Wojciech Czermak

2.       Martin Behro

3.      Miroslav Kolárik

Komentáre

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok