Svit, kemp Hamry nad Sázavou

02.09.2010 18:40

Svit                                                                                                                                                                               

14. 8.

 

Pri MTB pretekoch a MTB maratóne (13. – 15. 8.) vo Svite, sa konal v sobotu pretek v cyklotriale.

Úroveň podujatia bola veľmi dobrá, pri zásluhe klubu 3AL BIKETRIAL CLUB POPRAD.

Sekcie boli pekné, účast jazdcov bola malá. Vo svojej kategorií som vyhral, 2. bol Miško Ivan, 3. bola Táňa Janíčková.

Videl som aj MTB preteky, ktoré boli pre mňa atraktívne. 

 

 

 

Foto: Lukáš Maxim

 

 

Hamry nad Sázavou                                                                                                                                            

19. – 22. 8.

 

Po  preteku vo Svite sme išli vo štvrtok na kemp v Hamroch nad Sázavou. Kemp bol parádny !              

Skvelý park, dobrá organizácia. Kemp prebiehal 4 dni z čoho 3 dni bol cez deň 2-fázový tréning v  5. skupinách4. deň bol "haluz" závod. 

Ja som dostal za trénera Vaška „VaShU“ Koláře,ktorého vystriedal David „Davídek“ Herka. 

Úroveň tréningov bola nadpriemerná. Celý kemp bol fajn ! 

 "Pri popoľudňajšom skákaní."

  Foto: Kuba Valenta

 

 

 

Komentáre

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok