UCI Youth Games 2010 - Poľsko , MS BIU 2010 - Taliansko

02.08.2010 17:30

 

UCI Youth Games                                                                                                                                                        

Olkusz, Poľsko                                                                                                                                                                       

24. – 25. Júl

 

V strede školských prázdnin, sme (ja, tatino, Paľko Cibíček s mamou, Kristína Sýkorová s mamou) sa vybrali do Poľského mesta Olkusz kde Medzinárodná Cyklistická Únia (UCI) pripravila závod pre mládež do 16 rokov.

Pretekalo sa pri miestnom športovom centre, okolo ktorého boli umiestnené pekné umelé sekcie.

Organizácia bola výborná, avšak môj výkon nebol dobrý. Mal som šancu na nedeľňajšie finále, ale tú som po zlom výkone premrhal.

V mojej kategorií vyhral Jack Carthy famóznym výkonom.

Prekvapil Samko Hlavatý, ktorý sa prebojoval do finále, kde podal úžasný výkon a skončil na 3. mieste.

V nedeľu vyhrala Kristína Sýkorová.

 

MS BIU                                                                                                                                                                             

Darfo Boario Terme                                                                                                                                                          

31. 7. – 1. 8.

 

Ďaľší víkend sa konal pretek majstrovstiev sveta BIU v kúpeľnom horskom meste Darfo Boario Terme.  

Kemp nebol „veľká výhra“. Na druhý deň nášho pobytu v kempe nás „vyplavilo“, kvôli zle postavenému kanálu. 

Organizácia bola horšia ako v Poľsku.

Sekcie boli prírodné, po piatkovej noci občas mokré. Na preteku som nepredviedol dobrý výkon.

Často som chyboval, skončil som na 15. mieste.

Chcem sa poďakovať Jánovi Kočišovi za skvelý doprovod v sobotu.

 

Komentáre

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok