Záriečie - hala

28.02.2011 20:00

 

Záriečie

26. 2. 2011

 

Minime

Ráno som jazdil kategóriu Minime.

Sekcie boli pekné, kvalitne postavené, ale mrzela ma najmä nižšia účasť jazdcov na preteku.

Jazdili sa 4 sekcie na 2 kolá.

V prvom kole som spravil chybu pri prejazde po lavičke, pri ktorej som získal 2 trestné body.  

Zvyšok preteku som dojazdil za 0 trestných bodov. 

V kat.  Minime som vyhral, druhý bol Samko Hlavatý, tretí Andrej Kukla.

 

Senior

Poobede som si skúsil „červenú“ kategóriu Senior.  

Skúsil som si sekcie, ktoré boli podobné ako sekcie v Minime, najväčší rozdiel som videl vo vzdialenosti a veľkosti skokov a pridaní preskoku cez latku, potešilo ma najmä to, že sa jazdilo podľa pravidiel U.C.I. (Minime sa jazdilo podľa pravidiel B.I.U.).

Úspešne som prešiel len 1 sekciu, pretože vo väčšine sekcii som skončil pri každom väčšom skoku.

Vo výsledkoch som sa vôbec nejako významne neumiestnil, vyhral Martin Behro, druhý bol Martin Maršala, tretí Tomáš Schmidt.

 

 

Závod som si užil, najbližšie sa (dúfam) dostanem do Chorvátska na 3AL camp.

 

 

 

 

Fotka: Lukáš Maxim (www.bikeshow.sk)

 

 

Komentáre

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok